Reklamní spot

Měníme úhel pohledu ...

Byla, je a vždy bude. Nechte si vytvořit reklamní video.
Reklamní spoty prezentují přímo produkt, nebo budují povědomí o vaší značce.

1. TV reklama

Úspěšný videospot je samozřejmě závislý na profesionálním zpracování a hlavně na poutavém příběhu, který vstoupí do povědomí lidí. Umíme pro Vás natočit jak reklamní video pro online využití, tak plnohodnotný reklamní spot, který můžete prezentovat například v TV. Samotný reklamní spot může naplňovat i prvky virálního videa, které se stává v dnešní, internetové době, čím dál tím větším fenoménem. Rozdíl mezi reklamním a virálním videem může být i v jeho délce – klasický reklamní spot má většinou do 30 sekund, kdežto virální video je většinou delší. Není to ale pravidlem, vše je o tom, kam je potřeba video umístit – pokud se točí klip jako TV reklama, bývá délka spotu, kvůli ceně vysílacího času, co nejkratší. Reklamní spoty bývají také, narozdíl od virálních videí, více zaměřeny na propagaci konkrétního produktu či služby. Reklamní spot pro Vás vymyslíme, natočíme, sestřiháme, ozvučíme a to vše samozřejmě na profesionální úrovni.

2. Reklama na YouTube a sociální sítě

Je to důležitá součást marketingového mixu a jak víme, tak tvoří drtivou většinu obsahu na socíálních sítích. Výrazně pomáhají s prodejem a budují povědomí o značce. Tvorbu reklamních videí obohacujeme o využití technologie CineDrive Motion Control. Díky této technologii dokážeme digitálně programovat pohyb kamery pomocí robotické hlavy a vytvářet tak zcela přesné a plynulé záběry. Jako jedna z mála produkcí ve střední Evropě disponujeme vlastním špičkovým zařízením americké firmy Kessler, která se specializuje právě na výrobu specifických a inovativních nástrojů pro filmaře.


3. Reklama do kina

Kinoreklama je velmi rychle rozvíjejícím se typem reklamního produktu. Promítá se před začátkem filmových představení v kinech. A to jak v kinech jednosálových, tak v multiplexech. Hlavním důvodem proč na diváka reklama v kině působí velmi pozitivně je fakt, že v přirozeném prostředí kina nepůsobí rušivé vlivy odpoutávající jeho pozornost. Z posledních průzkumů vyplývá, že efektivita oslovení potenciálních klientů kinoreklamou je jedna z nejúčinějších vůbec. A přitom náklady na ni nemusí být vysoké.

 

 

 Ukázky reklamních spotů...

Mám zájem o video …

{{ msg }}